У логопедичній роботі артикуляційна гімнастика є важливою складовою усього комплексу заходів, спрямованих на подолання мовленнєвих вад і виховання правильної вимови звуків.

Починати роботу потрібно з вивчення назв органів артикуляції: губи, нижня губа - верхня губа, зуби, нижні зуби - верхні зуби, щелепи, нижня щелепа - верхня щелепа, язик, кінчик - спинка - бокові краї язика, альвеоли, піднебіння, м'яке піднебіння.

Наступний крок — навчити дитину правильно виконувати артикуляційні вправи, починаючи від легших до складніших.  

Під час занять потрібно навчити дитину: спостерігати за роботою органів артикуляції, фіксувати увагу на окремих моментах артикуляції, знаходити спільне і відмінне в положеннях органів під час вимови того чи іншого звука, тієї чи іншої вправи; свідомо керувати рухами щелепи, язика та губ, відчувати їх та контролювати їхню роботу.

 

https://drive.google.com/file/d/1QexBGR6QYZlySyZmUtOvZgmeaf8sLN8F/view?usp=sharing